יום רביעי, 25 במרץ 2015

כל מה שרציתם לדעת על מוצרי VeriSens

אחד המוצרים הבולטים ביותר בתחום האוטומציה, הוא החיישן מסדרת VeriSens. סדרה זו משווקת ע"י חברת Baumer האירופאית, והמוצרים בסדרה זו נחשבים לסיפור הצלחה של ממש.  חיישנים אלו מספקים תהליכי אוטומציה מתקדמים בתעשיות מגוונות מאד – בין אם מדובר על תעשיות האריזה, הרכב, המזון, הצעצועים, או כל תעשיה אחרת - למוצרים של סדרת VeriSens שמור מקום של כבוד. חשוב מאד לציין שבתוך סדרה זו יש תת-סדרות שונות של מוצרים מגוונים מאד, בהתאם לשימוש הנדרש. אז מה מיוחד דווקא בחיישנים הללו, שהפך אותם לסיפור הצלחה של ממש?

סוד ההצלחה של החיישנים

       בקרת איכות - חברת Baumer ידועה כחברה אשר מקפידה מאד על האיכות של מוצריה, והחיישנים בסדרת VeriSens עוברים תהליכים קפדניים במיוחד של בקרת איכות. יש לזכור שמהות החיישנים היא לספק תהליכי אוטומציה ללא התערבות האדם, ולכן חשוב שהם יוכלו לפעול במדויק ולא תהיה לכם אפילו טעות אחת. לפני שחיישן מסוים משווק, הוא עובר סדרה קפדנית במיוחד של בדיקות מקיפות, לבחינת כל מצבי השגיאות האפשריים ותיקונן - כך שהמוצר יוצא מהמפעל כשהוא לא פחות מאשר מושלם.
       אפשרויות טכנולוגיות מתקדמות - החיישנים של VeriSens מצוידים בין השאר, באפשרויות מתקדמות במיוחד מבחינה טכנולוגית. איך זה בא לידי ביטוי? תלוי מאד מה אתם מחפשים! בין השאר תוכלו למצוא חיישן עם יכולת צילום של 360 מעלות. יש חיישן שמסוגל לבצע בדיקות עם צילומי תקריב מדהימים, יש חיישנים שיכולים לקבל פקודות טקסטואליות, ועוד חיישנים נוספים שמסייעים לכם לקדם תהליכי אוטומציה מיוחדים.

ותמיד יש כתובת


חשוב מאד לזכור שמאחר שהחיישנים הללו משווקים ע"י חברה בינ"ל שמתמחה במוצרי אוטומציה, אתם גם תמיד יכולים להיות רגועים. אם יש בעיה באחד המוצרים - אפשר לפנות ליבואן הרשמי בישראל, ומשם לקבל את המענה המתאים. חשוב מאד לציין שהמוצרים מסדרה זו נחשבים איכותיים כל כך - אז בלאו הכי לא צפויה לכם שום בעיה, אבל תמיד טוב לדעת שיש גב חזק למוצרים שאתם רוכשים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה