יום ראשון, 27 באפריל 2014

חיישנים שונים בתעשיית הרכב

אם אתם מתכוננים לקנות רכב חדש, או להכניס את הרכב הקיים שלכם לטיפול, כדאי להשקיע כמה דקות, ולקרוא על השימוש הנרחב בחיישנים בתעשיית הרכב. אי אפשר כיום לתכנן רכב מוצלח, ללא מספר חיישנים שונים. חלק מהחיישנים הללו, יכולים להיות ממש בגדר מצילי חיים. כמובן שישנם חיישנים, אשר הם יותר בגדר מותרות ברכב, על אף שהם יכולים להקל עלינו מאד במהלך הנהיגה, ההתנעה והחניה. אנו נסקור כמה מהחיישנים הבולטים ביותר בתחום:

כמה דוגמאות לחיישנים איכותיים לרכב

       חיישני חמצן - מדובר על חיישנים חשובים מאד, אשר יכולים להתריע בפנינו, האם ישנה פליטה של יותר מידי גזים מזהמים מהרכב. יש לקחת בחשבון שפליטת גזים מזהמים היא בעייתית לא רק מבחינת היבטים של איכות הסביבה, אלא גם מבחינת ביצוע המנוע, ויש לשמור על איזון מושלם. החיישן יכול כאמור להחוות לפי אחוז החמצן, האם תערובת הגזים ברכב תקינה או בעייתית.

       חיישני טמפרטורה - אלו חיישנים חשובים מאד, אשר יכולים למדוד את טמפרטורת המנוע. בחורף הם יכולים להחוות האם המנוע קר מידי ואולי אף יש סכנה לקיפאון. לעומת זאת ביתר חודשי השנה, החיישן יכול להתריע מפני חימום יתר של המנוע, ואף לסייע להשבתה אוטומטית של הרכב, לפני שייגרם לו נזק משמעותי.

       חיישני רוורס - אלו הם חיישנים שמותקנים בעיקר ברכבים חדשים. מדובר על חיישנים מבוססי תנועה, אשר יכולים לזהות את המרחק בין הרכב לרכבים אחרים. כך, כאשר אתם חונים ברוורס, החיישנים מתריעים עד כמה אתם רחוקים מרכב אחר, ומונעים התנגשות.

למצוא את החיישנים הטובים ביותר


אם אתם מעוניינים בחיישנים האיכותיים ביותר שיש, במחירים הוגנים ובאחריות מלאה, אין ספק שהגעתם למקום הנכון. חברת אריאל את ברגר, משווקת בישראל את החיישנים המובילים והאיכותיים ביותר שיש כיום. החברה משווקת בין השאר חיישנים ללקוחות פרטיים, עסקיים, מוסדיים ואף ביטחוניים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה